Stoisko reklamowe firmy, organizacji czy instytucji musi być dobrze widoczne, jednak sama przyciągająca oprawa graficzna nie wystarczy. Jakie walory powinna posiadać trybunka wystawiennicza, by zwiększyć szanse na sukces podczas różnych? Poznaj spostrzeżenia i porady branżowych ekspertów!
- Mobilna i lekka konstrukcja z dobrze przemyślanymi mechanizmami znacznie przyspieszy budowę całego stanowiska.
- Odpowiedni dobór materiałów przekłada się na większą trwałość i wytrzymałość nośników.
- Trybunki z wymiennymi grafikami to w dłuższej perspektywie bardziej opłacalny wybór.
Branżowe kongresy, seminaria i konferencje, otwarte dla publiczności (i potencjalnych klientów) targi, prezentacje i spotkania biznesowe, tymczasowe stoiska Point Of Sale w sklepach i galeriach handlowych – to tylko część sytuacji, w których warto wykorzystywać lady promocyjne. Ekspozycja znaków wizualnych marki oraz zwiększanie rozpoznawalności brandu. Dobrze dobrana do specyfiki wydarzenia trybunka pomoże w prowadzeniu rozmów czy prezentacji produktów. W branży spożywczej nie obejdzie się bez degustacji. W budowie stoiska, poza aspektami marketingowymi czy sprzedażowymi, liczą się również kwestie techniczne i praktyczne.
Mobilne trybunki reklamowe pozwalają szybko przygotować całe firmowe stanowisko
Na rozmaitych eventach przestrzeń, którą może wykorzystać każdy z wystawców, jest ściśle limitowana. Stoisko konfigurowalne, którego elementy dobrze prezentują się w różnych pozycjach, ułatwi dostosowanie się do warunków w konkretnym obiekcie. Wysoka mobilność to nie tylko kwestia kółek, które ułatwiają przesuwanie i ustawianie wszystkich elementów – ważne są także błyskawiczne rozkładanie i składanie (najlepiej bez użycia narzędzi) oraz możliwie niski ciężar, poprawiający łatwość transportu. Wśród stosowanych do tego celu materiałów są między innymi:
- anodowane aluminium;
- płyty meblowe;
- tworzywa sztuczne, np. PVC;
- podświetlenie LED;
- laminowane folie;
- tkaniny poliestrowe.
Trybunka reklamowa zbudowana w powyższy sposób będzie nie tylko mobilna, ale też bardzo trwała. Podczas ustawiania stanowiska, pakowania czy transportu łatwo o słabsze lub silniejsze uderzenia, otarcia, czasami zdarza się coś upuścić… Zastosowanie wytrzymałych surowców i technik wydruku sprawia, że takie zdarzenia pozostają bez wpływu na walory estetyczne. Odporność na uszkodzenia mechaniczne przekłada się również na dłuższą żywotność nośników reklamowych.
Profesjonalne trybunki wystawiennicze oferują mnóstwo przydatnych funkcjonalności
Skoro części konstrukcyjne doskonale sprawują się przez wiele lat, nie należy z nich zbyt wcześnie rezygnować. Lady, ścianki i inne nośniki z wymiennymi grafikami pozwalają korzystać z tych samych obiektów podczas wielu różnych kampanii na przestrzeni kolejnych lat. A to w dłuższy przekłada się na odczuwalne oszczędności w budżecie marketingowym. Kolejna rzecz – trybunki mogą być wyposażone w praktyczne półki. Personel może tam przechowywać ulotki, gadżety, próbki produktów i inne materiały promocyjne. A podczas przemówień i prezentacji warto mieć pod ręką plan lub konspekt, by w razie potrzeby szybko zerknąć i płynnie kontynuować, bez narażania się na wpadki.
Kolejny przykład – podczas oferowania degustacji przydaje się dodatkowy, wewnętrzny blat do sprawnego przygotowywania kolejnych porcji. Bez zaburzania porządku na tacy podawanej gościom, z zachowaniem wszelkich zasad higieny. Nowoczesne stoiska promocyjne stosunkowo łatwo dostosujesz do aktualnych potrzeb. Pod warunkiem że wykonawca trybunek oraz pozostałych części dokładnie je pozna, by mógł zaproponować optymalne rozwiązanie w danej sytuacji.